Johnny Trigger: Avenger DLC
Med denna DLC låser du upp: - Avenger-skinn - Vapen för orkan - Ytterligare 35000 pengar för att köpa eller dra vapen och skins i butiker - Ytterligare 1500 ädelstenar för att köpa andra valutor Anpassa ditt utseende med Avenger-skinnet och skaffa ett nytt unikt vapen nu!