Jessie Character Pack
Kan det vara... Jessie? Det är det verkligen! Rebeccas syster, Jessie, lyser upp banan. Känd för sina bländande färdigheter och exceptionella spelupplägg, hon misslyckas aldrig med att imponera. Med sin kvicka smidighet och kraftfulla förmågor är Jessie en kraft att räkna med. Missa inte chansen att bevittna hennes extraordinära talang. Lyssna nu och förbered dig på att bli fängslad av Jessies enastående prestation! Detta paket inkluderar: - Karaktär - Jessie - Jessie Tillväxtboxbiljett x5 *Om det köps kan paketet inte återbetalas eftersom det innehåller engångs-/engångsartiklar i spelet som inte kan hämtas. *Vid köp går paketet till meddelandeboxen. *Om du äger Character Pass byts Jessie mot 50 poäng när du öppnar paketet.