JCB DLC
Förbättra spelupplevelsen med det nya officiella tilläget till Farming Simulator! Detta DLC medför 5 nya fordon och 6 nya enheter från JCB! När du har laddat ner extramaterialet finns de tillgängliga I affären; se till att du har tillräckligt med pengar att kunna köpa dem.