Jägarröst: Kagami
Det här extrainnehållet innehåller: - Jägarröst: Kagami En mäktig krigare som är skicklig med sina dubbla klingor och dessutom chef för kungafamiljens hemliga agenter. Han föddes i Kamura och tränade med mäster Utsushi innan han for till kungariket och gjorde sig ett namn i fält. (Kagami är en ny karaktär som inte är med i spelet annars) Ge din jägare en ny personlighet med det här unika röstalternativet! - Du kan använda röster genom att välja Change Appearance i Item Box, eller när du skapar din karaktär. - Det här föremålet förändrar karaktärens röst men har ingen spelmekanisk effekt.