Ivory Puppet: Killer Outfit for Latch
Högt upp i en till synes övergiven skyskrapa, på en tom våning utan ingång, står det en stor tom garderob. I den garderoben hänger en mackapär från en tid Toxic helst inte vill tänka på. Med hjälp av all data hon fick från Latch grävde hon ner sig i förbjuden kunskap och skapade en robot gjord av elfenben. Roboten präglades av Toxics labila tillstånd och blev oförutsägbar och aggressiv. Nu är den undangömd, redo att aktiveras på nytt om Toxic någonsin skulle fångas av polisen.