INVERSUS Deluxe
Med 50 unika kartor, hundratals föremål att låsa upp, AI-bottar och ett onlinerankat multiplayer-läge är det här den definitiva versionen av INVERSUS! Spelplanen ser enkel ut vid första anblick, men när spelet väl drar igång ökar det snabbt i komplexitet. Spelarens förflyttning är begränsad till motsatta färger på ett svartvitt rutnät. Mina väggar är dina vägar, och dina väggar är mina vägar. Varje skott byter färg på rutorna så att du kan blockera, fängsla eller närma dig fienden. Upp till fyra spelare kan tävla mot varandra och upp till två spelare kan samarbeta i arkadläget. Spela med dina vänner på soffan, online eller båda lägena samtidigt! Finslipa dina förmågor mot datorn för att sedan ta dig an de globala ranglistorna på nätet!