Insurgency: Sandstorm - Tactical Doc Gear Set
Klara kritiska lägen och stötta dina kamrater med Security-lagets Tactical Doc Gear Set. Innehåller fem olika utseendeföremål: - Tactical Doc Hat. - Tactical Doc Mask. - Tactical Doc Top. - Tactical Doc Bottom. - Tactical Doc Gloves. - Tactical Doc Boots. Föremålen blir upplåsta i spelet direkt efter köp och kan kombineras med andra utseendeföremål. Du hittar och använder dem i spelet genom anpassningsmenyn som du når via huvudmenyn. Tactical Doc Gear Set ingår i Resurgence Set Bundle.