InnerSpace
Under Inversums sista dagar måste du hjälpa arkeologen att återfå de sista kvarvarande minnena innan de förloras för evigt. Flyg genom de gamla skyarna och övergivna haven för att upptäcka den förlorade historien bakom denna förbleknande värld, där hela civilisationer har dött ut, men deras gudar fortfarande finns kvar. InnerSpace är ett utforskande flygspel som utspelar sig i Inversum, en värld där planeterna har vänts ut och in och gravitationen drar allt utåt istället för inåt. InnerSpace började som ett projekt bland collegevänner och utvecklades till en framgångsrik Kickstarter-kampanj år 2014. Efter flera år av utveckling är PolyKnight stolta över att få välkomna dig till Inversum. Din största resa sker inuti.