Injustice: Gods Among Us
Spel på begäran har stöd för engelska, franska, italienska, tyska, spanska,polska, portugisiska, ryska.Tänk om våra största hjältar blev vårt största hot? Injustice: Gods Among Us ger oss en ny, vågad fightingserie från NetherRealm Studios, skaparna av Mortal Kombat. Med hjältar från DC Comics som Batman, Jokern, Green Lantern, Flash, Stålmannen och Wonder Woman erbjuder denna senaste titel från den prisbelönta studion en djup och originell story. Hjältar och skurkar slåss mot varandra i en episk strid på enorm skala i en värld där gränsen mellan gott och ont har suddats ut.