Ladda ned och spela som Raiden – den uråldriga åskguden som svurit att försvara Earthrealm från alla hot. När den interuniversella krisen som orsakats av Brainiac når alla delar av universumet åkallas Raiden för att strida mot världssamlaren och skydda båda världar. Raiden vet att Brainiac ger sig på hans eget universum härnäst om det här universumet krossas.