Ladda ned och spela som Enchantress: June Moones hopplöst vanliga liv fick ett slut dagen hon blev besatt av Enchantress – en demonisk trollkvinna med siktet inställt på världsherravälde. Nu kämpar hon för sin själ, för att utnyttja Enchantress magi i gott syfte. Om hon misslyckas blir hon uppslukad av Enchantress – sedan står vår värld på tur.