Injection π23 'Ars regia'
Klassisk överlevnadsskräck fokuserad på pussellösning, utforskning och strategi. Ta kontroll över en person borttagen från samhället som letar efter sin försvunna hund och finner sig själv indragen i en mörk konspiration. Del II av trilogin 'Injection π23'.