Infinity Armor-paket
Från att ha gått från den klassiska och legendariska Mjolnir och Special Forces-rustningen till den uråldriga Forerunner-rustningen är det nu dags att uppdatera din Spartan i Halo 4. Med Infinity Armor-paketet får du tillgång till Mark V-rustningen från Halo: Combat Evolved, den robusta rustningen buren av de härdade ODST, och ett Forerunner-rustningssystem som användes av deras civila prefekter för mer än 100 000 år sedan.