Infinite Adventures
Infinite Adventures är en Dungeon Crawling RPG inspirerad av klassiska Dungeon RPGs; med färsk ny mekanik för prospektering, strid och progression. Du är resan, en hjälte med ett glömt minne. Samla din fest och utforska den oändliga labyrinten för att upptäcka dina förflutna sanningar. Äventyret börjar som du väljer från 5 raser och 10 tecken klasser för att skapa din hjälte genom att välja från nästan 200 stycken levande karaktärskonst. Skapa en fest av allierade för att gå med på ditt äventyr när du utforskar 24 nivåer i fängelsehallen tillsammans med ett oändligt antal processuellt genererade nivåer. Tecken tjänar skicklighetspoäng som kan användas för att anpassa varje tecken. Det finns mer än 260 färdigheter och 24 kraftfulla kallelser att kunna behärskas. Du kommer att hitta dig själv engagerad i den fullstämda berättelsen när du besegrar Labyrintens utmaningar. Slå igenom hundratals fiender och dussintals chefer för att upptäcka sanningen i ditt förflutna och varför labyrinten skapades.