Imperator: Rome - Magna Graecia Content Pack
Även efter kollapsen av Alexanders rike kämpade de grekiska stadsstaterna för att behålla sin självständighet och själva styra sitt öde. Aten och Sparta upprätthöll sitt inflytande över Egeiska havet, medan den stora staden Syrakusa strävade efter att styra Sicilien. I Magna Graecia, ett nytt innehållspaket till Imperator: Rome, kan du återuppleva tiden då enskilda städer trotsade hela imperier, allt medan Rom växer, Karthago blir ett hot och Alexanders arvtagare drömmer om nya erövringar.