Imperator: Rome - Centurion Bundle
Imperator: Rome - Centurion Bundle Antikens prakt lyser starkt i Imperator: Rome, men även de mest storslagna palatsen mår bra av lite extra färg. Det här paketet innehåller alla temaexpansioner till Imperator: Rome, så du kan få både Pyrrhus prakt och Diadochi-regimernas konflikter till ett lågt pris. Centurion Bundle innehåller: ◾Epirus Content Pack: Händelser relaterade till Pyrrhus liv och fälttåg, unika skepps- och armémodeller, 3 särskilda Epirus-evenemang och oraklet Dodona. ◾Magna Graecia Content Pack: Uppdragsträd för Aten, Sparta och Syrakusa, nya gudar kopplade till religiösa platser, heliga skatter till tempel, och möjligheten för riktigt stora ledare att genomgå apoteos. ◾Heirs of Alexander: Unika uppdragsträd för de stater som blev kvar efter Alexanders rike föll samman, uppdrag med Diadochi-tema där du får förena de hellenistiska rikena, underverksdesigner, nya händelser, nya skatter och nya gudar. ◾Soundtrack: Nykomponerad musik för Imperator: Rome och dess innehållspaket.