ICHIRAN Noodles
”ICHIRAN Noodles” är ett Portable Item som används för att fylla på hälsa under strid och är ett tillägg som kan fås i Shop, som låses upp när du gör framsteg i spelet. Obs! Det här innehållet kan gå att köpa vid ett senare datum. - Om ett tillägg installeras medan spelet körs blir det tillgängligt när du återvänder till titelskärmen.