ICARUS: Console Edition - Everbark Outpost
Den här kartan är endast spelbar i Outposts-läget. Outposts är mer av ett kreativt spelläge utan några hot, utan något väder som påverkar och utan några uppgifter eller uppdrag. Det är bara att bygga så mycket du vill. Everbark Outpost är en handgjord karta på 1 x 1 km i Icarus skogsregion. - I norr flödar ett vattenfall in i en vindlande flod som korsar kartan och skär genom det bördiga skogslandskapet. - Djupt ned i sjöarna finns det undervattensgrottor – gömmor med värdefulla mineral för duktiga dykare. - Everbark har de tätaste skogarna av alla utposter, vilket gör det möjligt att bygga kojor uppe bland trädtopparna. Everbark kommer att dyka upp på din Outposts-skärm.