ICARUS: Console Edition - Cactus Outpost
Den här kartan är endast spelbar i Outposts-läget. Outposts är mer av ett kreativt spelläge utan några hot, utan något väder som påverkar och utan några uppgifter eller uppdrag. Det är bara att bygga så mycket du vill. Cactus Outpost är en handgjord karta på 1 x 1 km i Icarus ökenregion. - Strida forsar skär genom kartan och skapar unika klippformationer och bördiga sluttningar med träd och växter. - En stor valvbåge med hängande stalaktiter skapar ett smalt inlopp norr om forsen. - Mitten av kartan är täckt av enorma dyner som sträcker sig över klipporna mot horisonten. Cactus kommer att dyka upp på din Outposts-skärm.