ICARUS: Console Edition - Arcticus Outpost
Den här kartan är endast spelbar i Outposts-läget. Outposts är mer av ett kreativt spelläge utan några hot, utan något väder som påverkar och utan några uppgifter eller uppdrag. Det är bara att bygga så mycket du vill. Arcticus Outpost är en handgjord karta på 1 x 1 km i Icarus tundraregion. - Arcticus natursköna landskap sluttar ned i en vidsträckt dal med djupa rämnor och lätt snötäckta skogar. - Om du vänder blicken uppåt kommer du att se ett majestätiskt berg som blickar ut över den stora dalen. - Älskar du att utforska? Den här regionen har ett imponerande antal grottor som är perfekta för allsköns äventyr. Arcticus kommer att dyka upp på din Outposts-skärm.