Hunter's Legacy Bundle
Injaga respekt och fruktan i den undre världen med ett utseende inspirerat av galaxens mest fruktade prisjägare. Hunter’s Legacy-paketet innehåller utseendeföremål för Kay och hennes blaster, Nix, speedern och Trailblazer.