Hunt: Showdown - Through the Bone Briar
Detta DLC innehåller en legendarisk jägare och två legendariska vapen: - Cain (en jägare) - Nightmare (ett vapen) - Bone Briar (ett vapen) Sumpmarken är full av de dödas ben. Det är lätt att gå vilse bland dem, och än lättare att falla offer för alla vilsna själar som nu ligger där och lurpassar. Den första bland dem är Cain, som sägs ha gjort den ultimata uppoffringen och nu gör sin botgöring med okontrollerad vrede. Cain är inte samma man han en gång var, men minnena av den mannen – fasor som livnär sig på hans plågade sinne om nätterna – väntar i mörkret. Cain bär på Nightmare och Bone Briar för att inte gå vilse i labyrinten han byggt av de döda.