Hunt: Showdown 1896 - The Beast Hunter
Detta DLC innehåller en jägare och två vapen: – The Beast Hunter (jägare) – The Bark (Romero 77 Hatchet) – The Bite (armborst) Så länge Theodore Tuck minns har han plågats av samma mardröm. Han blir omgiven av sylvassa tänder som tuggar blodig fradga och försöker slita loss kött från hans kropp. Och varje morgon vaknar han med ett nytt ärr. Tuck kände på sig att drömmarna var olycksbådande och gav sig ut på jakt efter de mardrömsliknande varelserna i Louisiana. Han visade vad han gick för genom att jaga bestar i sumpmarkerna, men när han skulle försöka tämja självaste helveteshundarna ansåg även de allra mest erfarna jägarna att han gått för långt. Hans försök innebar skam och ännu fler ärr.