Hunt: Showdown 1896 - Double or Nothing
Detta DLC innehåller sex vapen: – Dusk (Nagant M1895 Silencer) – Dawn (Nagant M1895 Silencer) – Jekyll (Pax) – Hyde (Pax) – Ethyl (LeMat) – Jana (LeMat) Jekyll Denna Caldwell är en av två som befinner sig på gränsen mellan gott och ont. Jekyll skjuter i rättvisans namn, men behöver Hyde som motvikt. Hyde Nästa Caldwell, Hyde, speglar människans tvåfaldighet och används till mord, hämnd och illvilja. Den behöver Jekyll för att tygla sig. Dusk Denna Nagant Silencer är en av två som skiljer ljus från mörker. Dusk skiner som Arsu, nattstjärnans gud, men definieras av Dawns ankomst. Dawn Den andra Nagant Silencern är döpt efter gryningen och skiner som Azizos, morgonstjärnans gud, men ger alltid efter för att släppa fram Dusk. Ethyl En av två LeMats skapade för att hedra vilda västerns tuffaste och pricksäkraste tvillingar. Ethyl är djärvare och mer handlingskraftig, men behöver Janas intelligens. Jana LeMats nummer två är skapad till minne av Jana, den smartare och lugnare tvillingen. Trots det behöver hon ändå Ethyls våghalsighet för att lyckas.