Hungry Shark World
UTFORSKA HAVET Kämpa mot människor, maskiner och odjur när du utforskar tropiska öar, sjunkna tempel, stora städer och isberg. Upptäck enorma nivåer med sina egna unika fiender, gömda skatter och uppdrag. STORSLAGNA BOSSTRIDER Ta dig an olika hot som härjar på havet: terrortrollhajar, den helsöta håbranden, förhistoriska monster, jätteubåtar med mera. Fienderna och tempot har ombalanserats – nya utmaningar väntar bakom varje hörn! UPPDRAG Sätt din skicklighet på prov på land, i havet och i luften med över 250 skräddarsydda uppdrag. Nu ska du inte bara äta allt som står i din väg utan också tänka smart för att klara uppdrag i olika spännande scenarier.