How to Survive: Storm Warning Edition
Denna kompletta utgåva innehåller originalspelet, fullt av skicklighetsbaserad överlevnad i en zombiemardröm, samt sex spännande DLC-paket. How to Survive är nu ännu roligare och svårare! Överlev på en ögrupp under en zombieepidemi, tillgodose dina basbehov och handskas med diverse hot. - En excentrisk guide lär dig att tillverka vapen och redskap – allt från fiskespön och pilbågar till motorsågar och sprängmedel. - Utforska sju öar fulla av makalös flora och fauna. - Innehåller alla tre ursprungliga spelbara karaktärer, var och en med egen statistik och egna färdigheter, plus nytillskottet Nina som kan tillverka eldkastare! - Upplev skiftande väder (regn, åska och dimma) som påverkar spelet, och naturfaror som lava och giftmoln. - Spela igenom storyläget eller åtta tuffa utmaningar med en vän online eller offline. - Extra spellägen: vandra runt i jakt på ett flyktfordon eller barrikadera dig och försök att överleva så länge du kan. - Tre svårighetsgrader, för äkta överlevare!