House Flipper 2 - Scooby-Doo DLC
Nyheter – 6 nya mystiska uppgifter – 6 nya hemsökta byggnader – 3 nya tematiska byggprojekt – Nya specialköpare att upptäcka – Fler än 600 nya föremål (inklusive föremål med Scooby-Doo-tema) Var är du? Pinnacove är vackert beläget vid kusten. Det händer inte särskilt mycket i staden, och fram tills nyligen var invånarnas största bekymmer flagnande färg och omoderna möbler. Men allt det förändrades när övernaturliga krafter bestämde sig för att flytta till staden! Det är stor risk att din hammare inte fungerar mot dem. Nej, det här uppdraget kräver en spökexpert – eller rent av fem stycken! Lägg näsan i blöt Gänget i Mystery Inc. har kommit till staden! Följ ledtrådarna när Scooby, Shaggy, Fred, Daphne och Velma undersöker hemsökta platser i staden. De kan behöva din hjälp! Städa upp den monstruösa röran, och glöm inte att hålla ögonen öppna – lite skräp kan faktiskt vara nyckeln till att lösa mysteriet. Tittut! Kanske vill du vända upp och ner på allting? Med över fem hundra nya läskiga föremål från Scooby-Doos värld kan du göra om ditt hus till en hemsökt herrgård som kommer att ge alla gäster kalla kårar. Bjud in dina vänner och fixa ett kontor till din egen detektivbyrå!