Holmer DLC
Förläng din spelupplevelse med den nya officiella expansionen till Farming Simulator 15! Holmer-expansionen innehåller 2 helt nya fordon och 7 lantbruksmaskiner från Holmer, Bergmann och Zunhammer: en sködetröska för sockerbetor, ett systemfordon med moduler, m.fl. När du laddat ner expansionen finns den tillgänglig i spelets butik. Se till att du har tillräckligt med pengar för att köpa den.