Hogwarts Legacy + Harry Potter: Quidditch Champions Deluxe Editions-paket
The Ultimate Wizarding-paketet bjuder på de bästa spelupplevelserna som trollkarlsvärlden har att erbjuda. Hogwarts Legacy är ett actionrollspel där du får utforska den otroliga världen från Harry Potter-böckerna. Res till både nya och välbekanta platser, upptäck fantastiska vidunder, anpassa din karaktär, skapa trolldrycker, lär dig trollformler, vässa dina talanger och bli trollkarlen du alltid velat bli. Lev dig in i den förtrollande världen i Harry Potter: Quidditch Champions – spela själv eller dela magin med nära och kära. Ta till skyarna som en av de klassiska positionerna – jagare, sökare, vaktare eller slagman – var och en med sin egen spelstil. Flyg in på legendariska quidditch-arenor och över kartor som visar upp helt nya delar av trollkarlsvärlden.