Innehåller alla platser och episoder från första säsongen, från prologen, Paris, Sapienza, Marrakesh, Bangkok, Colorado, och Hokkaido. Som agent 47 kommer du att utföra lönnmord på mäktiga och viktiga mål i en intensiv spionthriller i lönnmördarnas värld. När du klarar uppdrag och kontrakt får du tillgång till nya vapen, föremål och utrustning på alla platser. Lär dig använda lönnmördarens redskap och förtjäna titeln Silent Assassin. HITMAN innehåller en mängd innehåll och spellägen och riktar sig både till gamla fans och nya spelare. En värld av lönnmord väntar dig i detta prisbelönta smygactionspel. HITMAN - The Complete First Season innehåller alla episoder, Challenges, Opportunities, Escalation Contracts och Featured Contracts. Plus tillgång till alla framtida liveuppdateringar, inklusive nya Elusive Targets.