Missa inte den nervkittlande avslutningen på den första säsongen av HITMAN. I denna kulminerande säsongsfinal måste Agent 47 resa till Hokkaido, Japan, och checka in på den hyperexklusiva vårdinrättningen GAMA som ligger på en snötäckt bergstopp, med dess hisnande panoramautsikt. Privatsjukhuset använder avancerade operationstekniker och forskningsmetoder, har egna Zen-trädgårdar, en organisk sushirestaurang och ett traditionellt japanskt bad. Anläggningen har ett AI-system som säkerställer att alla GAMA-patienter är trygga och mår bra. Episode 6: Hokkaido innehåller ett nytt berättelseuppdrag med nya Opportunities, vapen, förklädnader och föremål – plus att nya Challenges och nytt liveinnehåll är på väg med kommande Elusive Targets, Escalation Contracts och Featured Contracts.