HITMAN 3 - Mendoza
Som en av de mest välkända vinregionerna i Sydamerika är Mendoza den perfekta platsen för att ta in det vackra och väldoftande Argentina. Från de branta sluttningarna till de moderna vingårdarna – här finns det massor att upptäcka.