HITMAN 3 - Dartmoor
Åk till det historiska Thornbridge Manor i Dartmoor, England för ett uppdrag som bjuder på ett oväntat mordmysterium. Välj hur du ska klara dina uppdrag eller ta dig an rollen som detektiv för att lösa ett mord och sätt ditt mål ur spel. Två flugor, en kostym.