HITMAN 3 - Chongqing
Under de flimrande ljusen från de livliga kaféernas neonskyltar och bland de många små butikerna och matstånden i de trånga gränderna ger Chongqing resenärer möjlighet att släppa vardagens krav. Megastaden är en trafikknutpunkt med mängder av hemligheter som väntar bortanför de välbesökta gatorna.