HITMAN 3 - Berlin
Ta dig till utkanterna av Berlin, en stad som är känd för sin historia, sin säregna stil och sitt hektiska nattliv. Oavsett om du är ute efter reflektion och återhämtning eller om du vill uppleva ett svettigt och adrenalinfyllt rejv har Berlin det du behöver.