High On Life + DLC Bundle
Vill du köpa High On Life och DLC-uppdraget, High On Knife men du vill helst inte göra det separat? Tänk om du kunde köpa båda två samtidigt, tillsammans i någon sorts kombinerat paket? Gör det dig lite lugnare? Mår du bättre nu? Du skrämde oss lite. Men nu när vi har förklarat den här paketsituationen verkar du må mycket bättre. Kan vi fortsätta? Om du inte vet vad du ger dig in på så är det följande som gäller: High On Life är en actionfylld komedi-äventyrs-FPS, full av ohängda talande vapen, en ond utomjordisk drogkartell som säljer människor på den svarta marknaden och ett imponerande utbud av vackra och sjaskiga platser att utforska. Vill du köpa tjack från en skum langare på en bakgata? Vill du berätta för några byggnadsarbetare att deras pappa aldrig kommer att älska dem? Vill du rädda en talande kniv från ett gäng myrkloner? Du kan göra ALLA dessa saker i High On Life, lita på mig. Och mycket mer. Jag nämnde inte ens alla andra saker du kan göra. Och så har vi High On Knife, den köttiga DLC:n som kretsar kring den där talande kniven som jag nämnde tidigare. Knifey. Han heter Knifey, och det här är hans stora äventyr. Han kommer att ta reda på allt om de mörka(?) mystiska(?) hemligheterna(?) från det förflutna när du tar honom och Harper, en helt ny talande pistol, till en saltplanet full med döende sniglar. Där kan det hända att du träffar en gigantisk kille, tävlar mot några infernaliskt långsamma sniglar, eller satsar mot poängrekordet i Peroxosquash med B.A.L.L., en annan ny talande pistol. Vi har verkligen packat denna DLC full med nya prylar, jag lovar. Vi har inte ens nämnt det läskiga parasitfyllda fraktlagret som drivs av en hänsynslös, monstruös VD. Jag bör också nämna att det här paketet innehåller en namnkunnig rollista av komiska rösttalanger som garanterat understryker det som är "roligt" i "skulle det inte vara såååå roligt om du köpte det här paketet just nu?" Vi har JB Smoove, Tim Robinson, Betsy Sodaro, Sarah Sherman, Michael Cusack, Gabourey Sidibe och så många fler som nu är sura på mig för att jag inte har nämnt deras namn här, men hör här, jag har en ordgräns jag måste respektera. Jag kan inte bara lägga in alla namn här. Skyll på butiken. Det är deras fel, inte vårt. Köp bara paketet. Det skulle vara såååå smart av dig att göra det.