Hide 'N Seek!: Foes DLC
Med detta DLC låser du upp: – 8 nya läskiga skins! – 4 nya varghusdjur! – 5000 extra mynt! Kan du inte hitta ett bra gömställe? Släng på dig en kostym och smält in!