Hi-Fi RUSH Deluxe Edition Upgrade Pack
Det här innehållet kräver spelet Hi-Fi RUSH. Få bonusmaterial med Hi-Fi RUSH Deluxe Upgrade Pack! Stila upp ditt utseende med speciella kosmetiska föremål och Gears för att snabbare kunna låsa upp färdigheter och uppgraderingar. Hi-Fi RUSH DELUXE UPGRADE PACK-INNEHÅLL: - Två dräkter till Chai* - Sju extra t-shirtar till Chai - Gitarrutseende med 808-tema - Alternativt 808-utseende - 20 000 Gears för att låsa upp stridsfärdigheter och andra uppgraderingar. (Obs! Gears går inte att köpa som virtuell valuta, utan fås i spelet via strider och utforskning.) *Alla dräkter till Chai innefattar en alternativ robotarm, en halsduk, en jacka samt byxor och skor som kan matchas fritt med andra kosmetiska föremål i spelet. Obs! Gears blir tillgängliga omedelbart efter köpet. Man får tillgång till övriga föremål efter att ha klarat första banan och kan byta kläder i gömstället.