Heroes Trials
Snabb och hjärtvärmande rollspels action full av utmaningar! Efter öns förra försvararens bannlysning, behöver samhället nya hjältar! Bröderna Elias och Zoels långa utbildning tar dem till sista provet där det kommer att avgöras vem som passar bäst som de nya lokala beskyddarna. I finalen kommer de att behöva konkurrera mot ett sjaskigt par och klockan för att visa vad de går för. Att nå toppen blir inte en lätt bedrift! Funktioner: * Kontrollera 2 hjältar med olika färdigheter för att lösa pussel och förbereda din krigsstrategi. * Bestäm om du vill spela som en skytte med Elias trollformer. * Slåss för den bästa bemästringstiden i varje spel eller utforska fritt ön och upptäck dess hemligheter. * Njut av en gedigen och intensiv historia utan att behöva spilla tid på upprepande uppgifter.