Heroes Battle Awakening
Bekämpa monster med monster medan du leder legioner mot upprepade vågor av inkräktare i tornförsvarsstil! Heroes Battle Awakening är ett taktiskt tornförsvarsspel ur fågelperspektiv, där du för befäl över cyklopriddare, minotaurer, vakttorn med dödskallar och fler enheter medan du slår tillbaka inkräktare. Samla mynt på slagfältet för att betala för nya enheter och placera ut dem strategiskt längs ett rutnät med 5 banor. Vissa av dina enheter kan åstadkomma skada på avstånd, andra används för närstrid när fienden kommer nära och vissa enheter kommer att specialisera sig på att producera mer guld så att du snabbare kan stärka försvaret. Besegra anfallsvågorna framgångsrikt och gå vidare genom 4 kapitel med unika teman, vart och ett med 10 nivåer att ta sig igenom. Men se upp! När striden hettar till ställs du mot horder av skelettsoldater, orcher, flygande trollkarlar och ännu större hot! Kan du hålla kungariket säkert?