Helix Jump: Complete Edition
Din boll faller som en sten genom färgstarka spiralplattformar som bromsar farten – men träffar du ett rött fält är det kört! Bollen krossas och du måste börja om. Funktioner: - släpp bollen i vansinnig hastighet och bryt igenom spiralplattformarna - tävla med vänner eller familj i flerspelarläge (upp till 4) med 4 spellägen - träna dina reflexer och slå dina rekord - anpassa bollen med 45 unika skins - besegra bossar på banor med strömbrytare och metallplattor som inte ens en eldboll i maxfart kan förstöra - se hur många nivåer du klarar i detta oändliga spel - använd 4 000 extra mynt för att låsa upp skins ännu snabbare - bjud in vem som helst tack vare enkla kontroller och regler - en fantastisk tidsfördrivare som aldrig blir tråkig! Inte ens fällplattformar står emot en eldboll i full fart! Välj strategi: rusa nedåt som en galning eller stanna och vänta in rätt ögonblick att rulla och hoppa. Vill du inte spela ensam? Välj flerspelare (max 4) och testa tre speciallägen: samla högst poäng utan minus, var först i mål eller kom längst inom tidsgränsen. Se vem som är snabbast och smidigast! Nyckeln är blixtsnabba reflexer och framförhållning. Vrid plattformarna så att bollen hamnar i öppningarna; snabba kedjor ger kombon och extra poäng. Klarar du 3 nivåer i rad är du odödlig vid nästa första studs! Hoppa in i ett oändligt äventyr med obegränsade nivåer, testa dina färdigheter och bjud in andra att spela tillsammans!