Hela: of Mice & Magic
Små hjältar ger sig ut på ett stort äventyr i Hela: Möss och magi Se världen genom en modig liten mus ögon i det här magiska samarbetsäventyret. Njut av hänförande miljöer inspirerade av Norrland, lös pussel och gör gott i en värld där en hjärtevärmande berättelse och naturens skönhet möts. När världen börjar falla sönder och den vänliga häxa som länge har skyddat den blir sjuk ger sig hennes följeslagare ut på en resa för att återställa harmonin i världen och hjälpa till att axla den börda hon inte längre kan bära själv. Spela som en modig men tapper liten mus och ge dig ut i vildmarken, samla ingredienser, brygg magiska brygder och ge en hjälpande tass där det behövs. Gör resan tillsammans Hela: Möss och magi uppmanar till samarbete för att övervinna utmaningarna som väntar. Spela på egen hand, med en vän på samma skärm eller med upp till fyra spelare online och utforska livliga miljöer tillsammans, från karga bergsstigar till magiska skogar och lugna sjöar. Med spelets Shade-system kan du skapa magiska kopior av dig själv för att lösa pussel och interagera med världen, vilket gör att du kan uppleva hela äventyret även om du spelar ensam. Hur du än vill spela är hela resan öppen för dig. Utforska fritt Helas värld är byggd för att utforskas i din egen takt. Ge dig ut och upptäck världen, experimentera med lekfulla interaktioner och upptäck utspridda berättelsefragment. Lev dig in i den magiska världen och glidflyg genom luften, samla föremål, lös pussel och hitta kreativa sätt att utforska miljöer där vardagssaker blir till storslagna äventyr. Lär känna Froggy Din magiska grodryggsäck är din ständiga följeslagare. Använd Froggy för att interagera med världen, samla resurser, lösa miljöpussel och hitta lekfulla nya sätt att utforska spelets omgivningar.