Hearty Meat Set
Bonus för köp av digital version: Hearty Meat Set Lite kött till monsterspaningen. Föremål som ingår [Innehåll] - 5 Monster Munchies - 5 Smoked Sirloins - 5 Meaty Treats Obs! Den här bonusen är endast till för kunder som köper den digitala versionen av huvudspelet eller Deluxe Edition. Det här innehållet kan hämtas via ”Check Additional Content” i spelmenyn. Bilderna är endast i illustrativt syfte och kan skilja sig från den faktiska spelgrafiken.