HAWKED – 7 200 GE-0 Cash
Köp 7 200 GE-0 Cash för att låsa upp ännu fler skatter i HAWKED! Använd GE-0 Cash för att uppgradera ditt Renegade Pass till Premium, eller spendera det i spelet på ett stort utbud av kosmetiska och anpassningsbara föremål som bland annat avatarer, kläder, vapenmönster och emotes.