Handball 16
Spela med alla 68 lagen från de tre största europeiska ligorna i den FÖRSTA handbollssimuleringen. Upptäck ett intuitivt spelsystem med 24 offensiva och defensiva taktiker. Använd alla de riktiga handbollsrörelserna: hoppskott, höftskott, viktskott och en rad taktiska system och realistiska rörelser. Upplev hela säsongen 2015-2016 med officiella spelare, utrustning och statistik från de bästa ligorna: Championnat de D1 (Frankrike), DKB Handball-Bundesliga (Tyskland) och Liga Asobal (Spanien). Spela mot datorn eller dina vänner, online eller i lokala matcher, styr din utveckling i karriärläget, spela en hel säsong och led ditt lag till seger!