Hamstory
Hamstory är ett känslofyllt 2D-plattformsspel i pixelstil där varje fall är en del av resan framåt. Följ med Hamcho på ett rörande äventyr mot Haessi Star. På vägen hoppar du över utmanande stigar, missar ibland dina hopp och försöker igen. Varje försök gör dig starkare och lär dig att ta dig lite längre än tidigare. Vägen framåt är inte alltid tydlig, men med tålamod och lite mod hittar du din egen väg. Under resan möter du vänliga djur som delar sina historier och hejar på dig. Genom att hjälpa dem kan du lära dig nya tekniker och upptäcka små ögonblick som gör resan meningsfull. Även när saker inte går som planerat är du aldrig ensam. Hamstorys värld väcks till liv med noggrant skapad pixelgrafik och mjuka animationer. Växlande årstider formar atmosfären och gör varje steg fräscht och levande. Fortsätt hoppa, fortsätt försöka och skapa din egen historia på vägen mot Haessi Star.