Hamster Playground - Time Travelers Skin Pack
Påbörja en episk resa genom tiden med Time Travelers Hamster Set! Dags att klä ut sig som doktor och hans lilla hjälpare, eller hur? Se dina hamstrar bli tidsresande äventyrare, redo att utforska det förflutna, nuet och framtiden. Denna DLC innehåller ett färdigt set med nya kostymer, samt separata föremål för din hamster att klä upp sig med andra tillgängliga element.