Hamster Playground - Tales & Tails Skin Bundle
Kliv in i en värld av mode och äventyr och ge dina hamstrar en stilförvandling värdig legender med Tales & Tails Skin Bundle, fem ikoniska skin packs som sträcker sig över epoker, intriger och illusioner: - Forntida Skin Pack: egyptiska faraohuvudbonader, grekiska togas och gyllene lagerkransar - Erövrarens Skin Pack: robusta vikingatunikor, hornhjälmar, piratrockar och trekantshattar - Detektiver Skin Pack: trenchcoats och klassiska detektivhattar - Magiker Skin Pack: fladdrande mantlar, höga hattar och mystiska emblem - Tidsresenärer Skin Pack: eleganta futuristiska dräkter och högteknologiska accessoarer Blanda och matcha dessa fem paket för oändliga hamsterstilskombinationer!