Hamster Playground - Spooky Hamster House DLC
Introducera lite läskighet till festen! Spooky Hamster House DLC är det första expansionspaketet för Hamster Playground - en fräsch dos av innehåll för att berika din upplevelse! Våra hamstrar är ivriga att fira sociala händelser och de är mer än redo att doppa sina tassar i de dimmiga vattnen av det okända och skrämmande. Hjälp dem genom att dekorera deras hus på ett läskigt sätt och klä dem i nya kostymer som inte skulle vara felplacerade på en zombiebal! Slutför nya uppdrag och upplev ett nytt, läckert häxaktigt hamsterjobb. Spooky Hamster House DLC inkluderar: Nya, läskiga föremål till hamsterhuset; Nya, skrämmande kostymer; Helt nya uppdrag med unika belöningar; Ett superläskigt jobb för dina hamstrar!