Hamster Playground - Magicians Skin Pack
Dyk in i den förtrollande världen av magi med Magiker Hamster Set! Mantlar, trollkarlshattar och trollstavar förvandlar din hamster till en mystisk trollkarl. Se din hamster blända med nyckfulla trick och illusioner, och bli stjärnan i sin egen magiska show. Denna DLC innehåller ett färdigt set med nya kostymer, samt separata föremål för din hamster att klä upp sig med andra tillgängliga element.